[Pengikut Kenge]

Sunday, May 17, 2009

Pengumuman - To Branded Pre-Loved Lover...

Salam buat semua yg rajin cuci mata di blog yg tak seberapa ini ;)

Dalam masa terdekat, saya akan upload gambar2 handbag kepunyaan saya untuk dijual.
Buat pengetahuan semua, kepada yg mengenali saya secara peribadi, koleksi handbag saya dijaga rapi dan dalam keadaan yang sangat baik.. walaubagimanapun, oleh kerana hubby dirumah selalu menjeling, sbb closet dah sendat & i have several new handbags masuk ;)..i will let go some of my love items...

Kepada yg berminat... sila email saya, payment bagi bag2 ini adalah "cash" sahaja..sebab price adalah "murah giler"..more than 50% off ya.. ada handbag yg saya baru pakai less than 3 times ya...

Antara brand2 yg bakal ada:

1. LV
2. Fendi
3. Furla
4. DKNY

Love....
-kerengga-